Monday 6 June 2011

TEMPAHAN ISTIMEWA COKLAT OREO

Oder 26/5

Tempahan istimewa ini drpd seseorg yg berniat utk bersedekah kepada semua guru SMKBRP sempena sambutan hari guru pada 27/5. Tempahan telah dibuat sebulan awal, semua urusan diserahkan kepadaku......katanya ikut kreativiti yati la, yg penting jangan letak nama akak kat box coklat tuh. Aku pun followkan jekkk. Dek kerana tempahan yg banyak ku siapkan mana2 yg perlu dulu. Seseorg itu menempah 150 pcs coklat oreo utk cikgucikgi sesi pagi + petang.

Bila dah siap semua tempahan, petangnya Aku ajak mr.A ke GIANT Shah Alam utk menempah stiker, jalan2 cari pasal sekali la sampai ke JAKEL. Memang bertuah gila la dpt jumpa ngan Rozita Che Wan ( pujaan hati mr.A ) tengah berlakon kat situ, khabarnya utk citer ANNISA kalo tak silap yg akan ditayangkan kat TV3. Suh ambik gambo ngan RCW tanak pulak dia, so mandang dr kejauhan jekkk lah.

Alamak tetiba jekkk citer RCW enteprem la pulaksss. 

Hehehehehe, ingatkan nak resiakan nama si penempah tapi tak bolehlahhhhh coz dia kata jgn letak namanya kat box, tp dia tak kata jgn bagitau org kan hehehehehehehe ( dah terbagitau kat ana la ).

So, SITI AMINAH KHASIMAN aka KakMin ya ampunnnnnnnn, terpaksa bagitau jugak kat org coz kalo tidak org lain ingat MGK yg tempah tuh kat saya, dahlah la saya naib pengerusi karang org ingat saya gunakan kuasa saya suka suki buat tempahan pulakssss. 

TQ yea KakMin.....semoga kakmin dimewahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan sentiasa diberkati-NYA, amin.

50 pcs PINKY kaler

50 pcs OREN

50 pcs tema PUTIH...katun la pulakssss



No comments:

Post a Comment