Friday 22 July 2011

PERMINTAAN MR.A

Mr.A pun nak jugakssss......nak ngoder utk isteri ( aku lah tu ) tak sesuwai jadiknya dia pon ngoder kek ceklat + 50 pcs loli utk rumah pasukannya KEMBARA ( Kuning ). Oder ne sume nak dibawa masa Hari Sukan Sekolahnya pada 17/7. Aku ikutkan jekkk. 

Udah lah taim tuh aku banyak oder, nak siapkan 2 lagik kek coklat + 30 loli + set besday utk 18/7 tuh, seb baek oderan tuh kena siap petang 17/7. memang tak menang tangan lah. Tapi somi punya pasal, buat kan. Padahal hari Sabtu 16/7 tuh ada Aerobikton kat sekolah, so memang keletihan la. Petang sabtu tuh dah start buat dah........letih jgn dicakap. Sume oderannya nak pagi Ahad, sesudah subuh. Huaaaaaaaaa..........mintak nyawa.


Baru siap ditopping....meleleh, my peberet ;-)

Alamak, tulisan hampeh...masa ne dah kol 12.00 malam




Mula2 kek tuh aku masukkan dalam kotak. Alih2 mr.A suh tuko nak jugak masukkan dalam bekas tranparen tuh. Hamik ko.....bila dah siap dipotong2 cenggitu pastu nak alih kat alas yg muat ngan bekas pastik tuh, memang bencinta la. Masa tuh aku dah rasa tak puas hati coz kompom sememeh nanti kek coklat tuh. Last2 mr.A kata releks bior dia yg buat, seb baek ok. TQ, mr.A coz selalu meredakan keadaan ( u know your wife kan...hehehehe ).

Tapi aku tak dapat bayangkan kalo kek + coklat tuh diletak kat kemah di padang.....kompom cayor la sumenya, huaaaaaa. So, Mr.A pastikan semuanya hanya CAYOR DIMULUT, okehhh ;-).

No comments:

Post a Comment