Saturday 26 March 2011

HEPI BESDAY BABA.....oder drpd NADZ ;-)

Nadz oder sebelum cuti sekolah lagik utk besday pakciknya pada 23/3. Ku katakan, okei dokie nanti akak buatkan. So, hari Isnin 21/3 Nadz kata kak saya nak bayo duit coklat. Aku dgn konpidennya, ko amik brape peket? Dia dgn tercengang2....eh akak peketkan ke coklat saya? Aku dgn muka tak bersalah....yg kat atas meja akak memang dah siap peket. Dia pon menjerit....akakkkkkkkkk, ne yg saya tempah utk 23/3 la. Ya Allah, seb baek dia ingatkan kalo tidakkkkkkk.......habislah aku. Aku dgn muka selamba, ouhhhh lambat lagik arine baru 21/3, esok akak buatkan, 23/3 akak bg ko yerkkkk. Huaaaaaaa....terlupa sudah seb baek tak ekpied date.

Dan.....inilah hasilnya, nak yg simple2 n murah2 jek kak. TQ Nadz, nanti nak tunang + kawen oder yg grand2 pulak yea.



No comments:

Post a Comment