Friday 4 March 2011

TARA................;-)

Akhirnya...aku ada BLOG ( terjakun sekejap ).
 
Semua ini aku buat sebab :
aku dah TERER buat KEK COKLET ( agagagagagagaga )
aku dah TAHU buat COKLET BUATAN TANGAN ( wewewewe ),
aku dah KEMARUK.....ALL ABOUT CHOCOLATE (dan2 tulis omputih....bedagak).

Semuanya TENTANG COKLET :
makan coklet + minum coklet + pakai coklet = SERBA SERBI COKLET ;-). 

Aku sanggup lakukan apa saja kerana coklet :
  • KEK COKLET....aku sanggup jengah blog sana, jenguk blog sini semata2 mencari resepi kek coklet yang menepati citarasa aku....semestinya moistttttt.
  • COKLET BUATAN TANGAN....aku rela laburkan duit aku semata2 nak dapatkan ebook + cd + starter kit nak buat coklet.
  • MAHU JUAL COKLET....aku baca + aku tengok video + aku buat blog + aku cuba buat   +  aku bagi member rasa, semoga impiYAN aku akan jadi kenyataan. 
Terima kasih Mr.A yang sentiasa berikan dorongan + layan karenah Mrs.A yang mintak tolong itu ini ;-)

6 comments:

  1. Tahniah!!! Berjaya ada blog sendiri. Terima Kasih pada COKLAT yang menjadi pendorong besar dan Mr. A bukan nama sebenar juga.

    SELAMAT DATANG KE DUNIA BLOG CIKGU ;)

    ReplyDelete
  2. good luck cikguuu.. permulaan yg baik... tak sabar nak rasa cekelat... yeeehaa

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kak.....hehehehehe, masih dalam percubaan. Minat COKLAT punya pasal apa2 pon sanggup dilakukan.

    Dari dulu nak buat blog tapi takde benda yg nak dikongsi....SEKARANG la masanya ;-0

    ReplyDelete
  4. terima kasih cikgu agagagagaga.....maksu, meh ar dtg umah leh rasa ceklet anti. mesti ardini jeles jekkk ngan anti ;-0

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Salam wah dah pandai bisnes ya...Tahniah Tahniah

    ReplyDelete